| משרד :054-9544774

תכניסו קצת אור לעתיד שלכם

לקבלת יעוץ חינם השאירו פרטים


    משכנתא לפושטי רגל מוגבלים והוצל"פ

    קבלת משכנתא לפושטי רגל ומסורבי בנקאים – לראות את האור בקצה המנהרה

    מתעניינים בכל הנוגע אל משכנתא לפושטי רגל? אם נקלעתם למצב בו אתם מסורבי משכנתא מהבנקים, בזכות החברה "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים" תוכלו להגשים את חלומותיכם ואת היעדים שלכם בהצלחה. בין אם מדובר ברכישת דירה למגורים, ביצוע שיפוץ בנכס או שמא מדובר במטרות אחרות, צוות המומחים של חברה ילווה וייעץ לכם לאורך כל שלב בתהליך העבודה. וזאת, תוך שמירה על מלוא זכויותיכם ואיתור המשכנתא בגופים חוץ בנקאיים – ומתן פתרונות מרשימים ואורכי טווח עבורכם. 

    קבלת משכנתא לפושטי רגל

    קבלת סירוב מהבנקים לנטילת משכנתא היא איננה מצב פשוט. אם פניתם אל אחד הבנקים לצורך קבלת משכנתא, וגילו לאורך בדיקת ה-BDI כי הוא שלילי – התשובה שתתקבל תהיה שלילית בהתאם. עם זאת, ישנן דרכים להתמודד עם מציאות זו ולקבל את ההלוואה הדרושה – גם אם הוכרזתם בעבר בתור פושטי רגל. וזאת, בייחוד לאור העובדה כי יש ביכולותיכם לפנות למקורות מימון חוץ בנקאיים. 

    קרנות חוץ בנקאיות אלו הינם גופים עליהם מפקחת המדינה. כמו כן, האשראי אותו הן מעניקות מטרתו לסייע ללווים להתמודד עם תקופת ההבראה – ולצאת ממנה כאשר ידם על העליונה. כך, בסיומו של פרק זמן זה, שאורכו עד כשנתיים, הם יוכלו לפנות שוב לבנקים ולקבל הלוואה.

    כמו כן, נדגיש כי התנאים למתן משכנתא לאחר פשיטת רגל כוללים, לדוגמא, קבלת הפטר חלוט; צו הפוטר את החייב מחובותיו עבורם ניתן לבצע הפטר. תנאי נוסף לקבלת הלוואה לאחר פשיטת רגל כולל ביצוע מחיקת רישום שלילי ב-BDI. כך, ניתן יהיה לפנות אל גופים חוץ בנקאיים ולבקש הלוואה. 

    משכנתא לפושטי רגל – לחפש אחר אפיקי מימון חוץ בנקאיים

    הסיבות בגינן בנקים מסרבים לאשר משכנתא הן רבות ושונות, כאשר פשיטת רגל היא אחת מהן. עם זאת, כדי לחפש אחר אפיקי מימון נוספים, אתם מוזמנים לפנות אל חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". צוות המומחים הפיננסיים, המשפטיים והניהוליים של חברה זו מספק לקהל הלקוחות מענה מרשים ושירות אדיב ואישי.

    קבלת משכנתא לפושטי רגל

    משכנתא למוגבלים

    לבחון כל מקרה לגופו, ויחד להגיע להחלטה הנכונה והשקולה והנכונה עבורכם

    התחייבות למשכנתא הינה פעולה נפוצה, כאשר אנשים רבים כיום מגישים בקשה להלוואה – בין אם לשם רכישת דירה, שיפוץ הנכס או בשל נסיבות אחרות. עם זאת, ישנם אנשים אשר מחזיקים במגבלה כזו או אחרת – וניצבים בפני סירוב מהבנק בכל הנוגע לקבלת משכנתא. עם זאת, במצבים אלו עומד פתרון מומלץ: שיתוף פעולה עם חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים". פניה אל חברה זו תסייע לכם בכל הנוגע לקבלת משכנתא למוגבלים בבנק. צוות המומחים של החברה מנוסים ומספקים לקהל הלקוחות יחס אישי ואדיב. 

    משכנתא למוגבלים: לפעול במקצועיות וביעילות

    נטילת משכנתא והתחייבות להחזר התשלום מדי חודש בחודשו הינה פעולה שגרתית ונפוצה למדי. עם זאת, במציאות של ימינו, יותר ויותר אנשים מתקשים לקבל אישור ללקיחת ההלוואה. בין אם היא מיועדת לשיפוץ הבית, יציאה לטיול ארוך, רכישת רכב או שמא למטרות אחרות, ישנם מצבים בהם לא תינתן ההלוואה.

    ישנו חוב להוצאה לפועל שטרם כיסיתם? חזרו צ'קים? טרם עמדתם בהתחייבויות קודמות? נסיבות אלו ואחרות יכולות להוביל לכדי הגבלת אפשרויות האשראי שלכם. עם זאת, אין זה אומר שאין ביכולתכם להגיש בקשה למשכנתא כמוגבלים ולקבל אותה, להיפך. למעשה, ישנם מקרים בהם הבנקים כמו גם גופים אחרים יכולים להציע הלוואות למוגבלים. לדוגמא, אם רשום על שמכם נכס – תוכלו למנוע מצב בו אתם נתפסים כבעלי סיכון לחדלות פירעון. 

    במקביל לכך, מומלץ לשתף פעולה עם יועץ בתחום המשכנתאות. כך, ניתן יהיה לבחון את מצבכם הנוכחי במלואו, לפנות אל הגופים השונים ולהתנהל במקצועיות וביעילות מבחינה בירוקרטית, לקבל את האישור על המשכנתא ולהגיע למעמד החתימה ברוגע ובשקט נפשי. 

    ייעוץ וליווי צמוד של צוות המומחים

    מעוניינים לקבל משכנתא אך מצבכם מוגדר כמוגבל? גם במקרים אלו ניתן למצוא את הפתרון הרלוונטי. עם חברת "אור לעתיד – פתרונות פיננסיים" ניתן יהיה להגיע להחלטה הנכונה והחכמה עבורכם. וזאת, בזכות הייעוץ והליווי הצמוד של צוות המומחים של החברה. 

    לקבלת הצעה משתלמת חייגו עכשיו 054-9544774

    או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים